Witam:)

Jeśli spodobały się i zainteresowały Cię moje prace, kusudamy i inne które tu prezentuje napisz do mnie paulamyart@gmail.com :)

poniedziałek, 28 października 2013

Anioły są wsród nas..


Witam,

Dzisiaj zrobię podsumowanie mojej pracy z aniołkami,
nie oznacza to że z nimi kończę ale ostatnio zorientowałam się że wykonałam je już na kilka sposobów:)

Pierwsze  to Aniołki z origami modułowego,  z tego co pamiętam zrobiłam ich wiele, między innymi jeden  poleciał do Białej Podlaski, kilkanaście do Lublina, Gdańska, Białegostoku, 
i wiele innych  wiekszych lub mniejszych miejscowości.
Mój Aniołek także był prezentem  w podziękowaniu sponsorowi  za finansowanie  festynu charytatywnego który odbył się w czerwcu :
Jest mi bardzo miło że akurat mnie poproszono o wykonanie takiej rzeczy, bardzo chętnie udzielam się w takich akcjach:







Jako 
 drugi sposób tworzenia aniołka wykorzystałam papierową wiklinę, na prośbę koleżanki w prezencie na pierwszą Komunię Świętą:




Ostatni jak do tej pory sposób wykonania aniołka do DZIĘKI NASZEJ ANI:) mój Aniołek ma około 50 cm wysokości:)
a o to efekt :









 A więc wybaczcie mi te przechwałki ale jakoś tak mnie naszło, i do tworzenia Aniołków mam słabość mogłabym je tworzyć jeden za drugim ale w końcu zalegną mi w pokoju wiec się powstrzymuje i czekam na konkretne zamówienia  przy których mogę się spełniać:)
Oceniajcie i komentujcie bedzie mi bardzo miło:)
Buziaki :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj! Dziękuję Ci za pozostawiony komentarz i zapraszam częściej:)