Witam:)

Jeśli spodobały się i zainteresowały Cię moje prace, kusudamy i inne które tu prezentuje napisz do mnie paulamyart@gmail.com :)

wtorek, 29 listopada 2016

Witam, 
Oj jak ja zaniedbałam swojego bloga, wybaczcie , w ostatnim czasie dużo złych rzeczy się wydarzyło. I jakoś na chwilę straciłam natchnienie i jakoś tak  dziwnie było. Dziś już tak powolutku się poprawia ale cała sytuacja wymaga czasu. Wróciłam do swojego życia, do tego co kocham co daje mi siły i przy czym odrywam się od rzeczywistości. 
Praca nad rękodziełem wycisza Was też?
Ja jak tylko mam gorszy dzień uciekam , zamykam się w tym swoim świecie. 
Wykonałam ostatnio kilka prac , Zbliżają się święta wiec powstały Aniołki stroiki mikołaje , a nawet powstał kolejny słonik. 
Przepraszam za  nieodpisane e -maila, nadrabiam już, poczta niestety została zablokowana i nie miałam do niej dostępu. Przepraszam. :) 
Kochani mile widziane komentarze  :) 




















Powstała nawet nowa chusta :)











Miłego dnia kochani :)

2 komentarze:

  1. Świetne prace i super blog :) Na pewno będę tutaj częściej zaglądać :) Zapraszam do siebie:
    mikaglo.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna ta chusta ...cudo po prostu!

    OdpowiedzUsuń

Witaj! Dziękuję Ci za pozostawiony komentarz i zapraszam częściej:)